Top Facts - последние новости дня Украины и мира

Не забудьте поделиться материалом:


Хипстеры  - как форма без содержимого
Аватар пользователя lesya.tf
Опубликовано lesya.tf

Вони не ріжуть собі вени, як емо, і не гуляють по цвинтарях, як готи. Але молодіжна субкультура хіпстеров небезпечна іншим - втратою особистості і заміною її на речі, аксесуари і модні тренди. Цим людям нічого не потрібно, вони не здатні створювати, придумувати, винаходити. Вони хочуть сидіти в кав'ярнях і обговорювати одяг, журнали та поїздки в Лондон. Зростає покоління споживачів, яке не має власної думки і смаку.

Люди з пластиліну

Хіпстери (вони ж інді-кіди) - вкрай актуальна молодіжна субкультура, основу якої складає зовнішній вигляд і певні аксесуари, по наявності та відсутності яких вони оцінюють гідність оточуючих.

Це сучасні сноби, що формують свої переваги виключно на основі того, що якісь речі або твори мистецтва похвалили представники еліти (журналісти, модельєри, зірки). Хіпстери ходять виключно на ті виставки і кінофільми, які небудь авторитетні модні джерела. Вони щиро вважають себе обдарованими інтелектуалами і індивідуальностями, хоча є точними ксерокопіями один одного і не здатні придумати щось самі.

Як розпізнати хіпстера?

Зазвичай субкультури об'єднує, в першу чергу, якесь загальне сприйняття світу або захоплення: хіпі хотіли свободи і любові, рольовики вивчають і відновлюють історичні події та битви, металісти й панки люблять важку музику, анімешники - японські мультфільми, скейтери та паркурщики об'єднані своїми складними вправами. А хіпстерів об'єднує зовнішній вигляд - одяг та аксесуари.

как вычислить хипстера

У кожного поважаючого себе хіпстера є набір речей, які він зводить у ранг предметів культу, поклоняється їм і пишається їх володінням. При кожній нагоді прагне підкреслити свою приналежність до елітних верств суспільства, ненароком дістаючи ці речі або заговорюючи про них в особистих бесідах або числених блогах.

  • Вузькі джинси.

Джинси «скинни» обтягують хіпстера так сильно, що навіть трико танцівників балету ім програє. Якщо ноги недостатньо схожі на китайські палички для їжі, проблема вирішується одним із двох способів: або хіпстера плює на все і все одно обтягує модними джинсами свої короткі та товсті ноги, або йде з хіпстера в емо, щоб оплакувати свою гірку долю.

  • Майка з принтом.

На майці зазвичай зображені смішні фрази, тварини, кеди, машини, стільці, Молескін, ломографія і Лондон. Це тотем справжнього хіпстера, який, таким чином заявляє про свою несхожість на інших 48 хіпстеров в майках із принтами, що окупували сусідні столики в кав'ярні.

  • Кеди.

Вони повинні бути жовтенькі, зелененькі, помаранчеві надягають ці речі в будь-яку погоду. Кожен справжній хіпстер - жертва реклами, його мозок поневолений брендами, тому він точно знає, що кеди «Конверс» - краще за всіх і єдині, які мають право на існування.

  • Окуляри в товстій пластиковій оправі.

У них, переважно, скло без діоптрій, тому що такі окуляри істинний хіпстер носить не для зору, а щоб здаватися розумнішими. У колекції кожного, поважаючого себе хіпстера є фотографія, де він у величезних окулярах кривить смішну пику, як би іронізуючи над собою.

  • Ломографія.

Страшно модний плівковий пластмасовий фотоапарат, який працює за принципом «зніми те, не знаю що». Облаштований примочками на зразок дев'яти об'єктивів, фішая або кольоровий спалах. Хіпстери хизуються тим, що більшість ломокамер зроблені під дорогу среднеформатну плівку 120 мм, в котушці якої зазвичай начебто 16 кадрів, що автоматично робить отримані фотографії предметом мистецтва. Вони люблять фотографувати себе, свої кеди, своїх друзів в кедах і «арт-об'єкти» начебто стоять на підвіконні кедів, поруч з якими лежать окуляри в товстій оправі і Moleskine.

  • Moleskine.

У цей морально застарілий блокнот з дерматину на гумці середньою вартісті 20 євро потрібно записувати великі симфонії, рецепти ліків від раку, рукописи роману, за який автору видадуть Нобелівську премію, і теорію всього сущого.

  • Айпод / Айфон / Макбук.

Хіпстера купують «яблучну» продукцію не для того, щоб слухати, дзвонити, працювати (грати), а щоб всі бачили, що вони володіють речами самої класної фірми в світі. Через дорожнечу об'єктів багато незаможніх хіпстерів набувають колишню у вживанні продукцію Стіва Джобса,

Категория: 

Подписка

Оставайтесь с нами